کد خبر: 458558
۰
۰
نسخه چاپی
مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خبر داد:

بازدید بیش از ۲۷۵ هزار گردشگر از مراکز تفریحی وابسته به شهرداری اصفهان در ایام نوروز

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: تا هفتم فروردین سال جاری ۳۱ هزار و ۶۹۰ خودرو همراه با ۱۲۶ هزار و ۷۶۰ مسافر به پارک کوهستانی صفه وارد شده‌ و ۲۷۵ هزار و ۵۰۸ نفر از مراکز تفریحی وابسته به شهرداری بازدید کرده‌اند.

بازدید بیش از ۲۷۵ هزار گردشگر از مراکز تفریحی وابسته به شهرداری اصفهان در ایام نوروز

به گزارش اقتصادآینده / مرتضی نصوحی با اعلام این خبر گفت: بررسی آخرین آمار اسکان مسافران نوروزی در اصفهان از 24 اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین سال جاری نشان می‌دهد که ۷۸۲ هزار و ۷۷۲ مسافر نوروزی در این کلان‌شهر اسکان پیدا کرده‌اند.
او افزود: تا هفتم فروردین سال جاری ۳۱ هزار و ۶۹۰ خودرو همراه با ۱۲۶ هزار و ۷۶۰ مسافر به پارک کوهستانی صفه وارد شده‌ و ۲۷۵ هزار و ۵۰۸ نفر از مراکز تفریحی وابسته به شهرداری بازدید کرده‌اند.
مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اضافه کرد: در این بازه زمانی ۳۴۳ هزار و ۶۱۲ نفر از برنامه‌های فرهنگی از جمله تور رمضان‌گرد، برنامه‌های همبازی، جزءخوانی قرآن کریم و دیگر موارد استفاده کرده‌اند.
به گفته او، از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین سال جاری ۳۲۶ هزار و ۴۳۸ مسافر در مدارس آموزش و پرورش، ۷۱ هزار و ۷۰۰ مسافر در هتل‌ها و ۵۲ هزار و ۶۸۵ مسافر در باغ فدک اسکان یافته اند.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید