کد خبر: 458579
۰
۰
نسخه چاپی

مردمی سازی اقتصاد در کرج ریل گذاری می شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز، مهدی فراهانی از تشکیل کارگروه مردمی سازی اقتصاد و شورای مشورتی نخبگان اقتصادی با رویکرد راهبرد اجرایی جهت تحقق شعار سال خبر داد و افزود: ریل گذاری مردمی سازی اقتصاد روستایی به عنوان یکی از پایگاه‌های اصلی در فرایند جهش تولید به دستور فرماندار کرج انجام می‌شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کرج اضافه کرد: این امر با تشکیل تشکل‌های خرد اقتصادی بر اساس ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی، صنایع غذایی، صنایع دستی، نساجی و پوشاک و … با مشارکت روستاییان کرج در دستور کار قرار گرفته است.

فراهانی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای ایجاد تشکل‌های مردمی در حوزه تولید از طریق تجمیع ظرفیت‌های احصا شده عنوان کرد: راه اندازی بازارچه‌های فروش تولیدات مردمی در روستاها و شهرها با رویکرد افزایش تولید با مشارکت مردم باید اجرایی شود.

وی گفت: برگزاری رویدادهای کارآفرینی و نمایشگاه‌های فصلی دانش بنیان‌ها با رویکرد معرفی دستاوردهای تولید داخلی نیز پیگیری می‌شود. فعال سازی صنایع راکد از طریق جلسات رفع موانع تولید و تمرکز زدایی در پرداخت تسهیلات بانکی از واحدهای کلان به خرد در راستای جهش تولید و حمایت از صنایع کوچک و تشکل‌های مردمی در دستور کار خواهد بود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید