کد خبر: 458596
۰
۰
نسخه چاپی

کاهش ۱۳ درصدی تردد در جاده‌های لرستان

به گزارش اقتصادآینده نیوز مرتضی شیروانی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در طرح نوروزی آمار تردد خودروها در جاده‌های ارتباطی استان از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا هشت فروردین‌ماه سال جاری، پنج میلیون و ۱۰۲ هزار و ۷۷۵ دستگاه به ثبت رسیده است.

وی به تعداد تردد وسایل نقلیه در طرح نوروزی از محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: متوسط تردد بین استانی در جاده‌های استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی و از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تا هشت فروردین ۱۴۰۳، تردد پنج میلیون و ۱۰۲ هزار و ۷۷۵ وسیله نقلیه به‌وسیله ۶۸ دوربین ترددشمار به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، اضافه کرد: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با پنج میلیون و ۹۸۱ هزار و ۵ تردد، ۱۳ درصد کاهش داشته است.

شیروانی با بیان اینکه روز گذشته تردد ۵۱۵ هزار و ۹۵۸ خودرو در جاده‌های استان ثبت شده است، افزود: از این تعداد، ۵۶ هزار و ۹۷۸ تردد در محورهای ورودی استان و ۵۳ هزار و ۳۷۶ تردد در محورهای خروجی استان ثبت شده است.

وی تصریح کرد: محورهای بیشترین تردد وسایل نقلیه در سیزدهمین روز طرح نوروزی به ترتیب مربوط به محور خرم‌آباد - سه‌راهی «چالان چولان» بروجرد با ۳۰ هزار و ۵۵۴ و محور پلدختر - خرم‌آباد ۲۵ هزار و ۲۸۱ تردد است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید