کد خبر: 416063
۰
۰
نسخه چاپی

پس از افشاهای گسترده پیشین؛ ? - وآیند? - باز هم افشا کرد

به‌دنبال افشاهای پیشین گزارش‌های کارشناسی املاک بانک آینده در سامانه کدال، ارزیابی‌های جدیدی از دارایی‌های بانک نیز در این سامانه افشا شد.
بر اساس گزارش‌های درج شده در این سامانه، گزارش تعیین قیمت سهام شرکت‌های شرکت آرین پردیس دنا، ارزش‌آفرینان سیراف و توسعه عمران فردا گستر افشا شد.
سایر دارایی‌های بانک نیز که در جریان ارزیابی توسط کارشناسان رسمی قوه قضائیه است، از افزایش ارزش قابل توجهی برخوردار هستند و گزارش‌های مربوطه به‌محض دریافت از طریق سامانه کدال اطلاع‌رسانی خواهد شد.
هم‌چنین، روز 27 اردیبهشت‌ماه 1402 نیز بانک آینده 4 افشای منحصر به‌فرد و بنیادی بر روی سامانه کدال بارگذاری کرد که از جمله می‌توان به گزارش کارشناسی پروژه بازار بزرگ ایران(ایران‌مال) به‌ارزش بیش از 255 همت اشاره کرد.
گفتنی است، ارزیابی دارایی‌های شرکت‌های تابعه، مقدمه ارزیابی ارزش سهام آن شرکت‌ها و متعاقباً افزایش سرمایه بانک از محل تجدید ارزیابی سرمایه‌گذاری‌ها، (پس از انجام تشریفات قانونی) است.
هم‌چنین، بانک آینده در 12 ماهه منتهی به اسفند 1401 بیش از 22هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشت که درآمد قابل توجهی برای بانک است. درآمد کارمزد نیز به 874 میلیارد تومان رسید و خالص درآمد کارمزد رشد 178 درصدی را به ثبت رساند. سایر درآمدهای بانک نیز در دوره مورد بررسی نسبت به مقطع مشابه با افزایش بیش از 5 برابری همراه شد.
«وآیند» در سال 1401 حدود 142 میلیارد تومان سود مبادلات و معاملات ارزی شناسایی کرد. بر طبق سود و زیان تلفیقی نیز درآمدهای عملیاتی تلفیقی در 12 ماهه نزدیک به 6.7 همت و درآمد کارمزد 874 میلیارد تومان بوده است. هم‌چنین سود مبادلات ارزی تلفیقی رشد بیش از 5.8 برابری داشت و به 227 میلیارد تومان رسید.
گفتنی است، بانک آینده در سال 1401 موفق به برگشت بیش از 22 همت ذخایر مطالبات مشکوک‌الوصول شده است، که این امر کمک زیادی به بانک خواهد کرد.  

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید