کد خبر: 416229
۰
۰
نسخه چاپی

بانک آینده به پذیرندگان دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه‌های اینترنتی (IPG) تسهیلات می‌دهد

بانک آینده در راستای ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات به پذیرندگان دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه‌های اینترنتی (IPG) خود و پاسخ‌گویی به نیازهای اعتباری این گروه از مشتریان، امکان بهره‌مندی از امتیاز تسهیلات بر اساس امتیاز میانگین حساب در قالب طرح‌های اعتباری «کارا»، «بهارانه» و «رسوب حساب یک‌ماهه» را فراهم کرده است.
براساس طرح جدید «رسوب حساب ماهیانه»، مشتریان می‌توانند متناسب با امتیاز میانگین حساب‌جاری یا سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت (با نرخ سود سپرده 5 درصد) ، نسبت به اخذ تسهیلات (تا سقف 3 میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی و 20 میلیارد ریال برای اشخاص حقوقی) اقدام نمایند.
در طرح تسهیلاتی ارزان‌قیمت «کارا»، امکان دریافت تسهیلات تا سقف 20 میلیارد ریال، بر اساس میانگین 3ماهه و بیش‌تر حساب‌های قرض‌الحسنه و با نرخ سود تسهیلات از 9 درصد، پیش‌بینی شده است. امتیاز تسهیلات آسان «بهارانه» نیز تا سقف 3 میلیارد ریال بر اساس میانگین‌گیری 4و3 ماهه حساب جاری فراهم شده است.
تعداد اقساط بازپرداختی متناسب با دوره میانگین‌گیری حساب و مبلغ تسهیلات در هریک از طرح‌های پیش‌گفته تا سقف  36 ماه است.
هم‌چنین در کلیه طرح‌های ذکر شده، برای افرادی که دارای رتبه اعتبارسنجی A بوده و سایر شرایط اعتبارسنجی لازم را نیز احراز نمایند، امکان اخذ تسهیلات بدون معرفی ضامن و با ارائه یک فقره چک صیادی تا سقف 3 میلیارد ریال، امکان‌پذیر خواهد بود.
امکان دریافت کارت‌اعتباری تا سقف 2 میلیارد ریال برای مشتریان، سپرده‌گذاران فعال بانک و هم‌چنین دارندگان دستگاه کارت‌خوان بانک آینده، از دیگر امتیازاتی است  که برای این دسته از مشتریان در نظر گرفته شده است.
مشتریان برای اخذ اطلاعات تکمیلی و جزئیات هر یک از طرح های مذکور می‌توانند به شعب بانک آینده مراجعه کنند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید