کد خبر: 256197
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

تعطیلی کامل ادارات دولتی مختص مناطق قرمز است/ در شهریار محدودیت‌های قبلی پابرجاست

بنابر بر اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور و تصمیم ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا به استثنا ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و بانک‌ها، تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی در مناطق با وضعیت هشدار قرمز کرونایی تعطیل خواهند بود و در مناطق با وضعیت هشدار نارنجی همانند شهرستان شهریار محدودیت‌های اعلام شده قبلی و در حال اجرا پابرجا خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار، بنابر بر اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور و تصمیم ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا از امروز شنبه هشتم اذر ماه 1399 الی چهاردهم آذر ماه به استثنا ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و بانک‌ها، تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی در مناطق با وضعیت هشدار قرمز کرونایی تعطیل خواهند بود.

در مناطق با وضعیت نارنجی هشدار کرونایی همانند #شهرستان_شهریار محدودیت‌های اعلام شده قبلی پابرجا بوده و با نظارت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا شود.

این محدودیت‌ها در مناطق با وضعیت هشدار نارنجی شامل ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه شغلی ۳ و ۴ و همچنین کاهش حضور کارمندان در ادارات و دستگاه‌های دولتی ارائه دهنده خدمات ضروری به صورت دو سوم و در سایر ادارات به صورت یک دوم خواهد بود.

از مردم شریف شهرستان شهریار تقاضا می‌شود برای حفظ سلامتی خود و کمک به کنترل این بیماری، کاهش حضور در مجامع عمومی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مدنظر داشته باشند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.