امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 274588
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

داوطلبان انتخابات ثبت‌نام را غیرحضوری انجام دهند/ رصد کاملی را بر فضای انتخاباتی شهریار داریم

طاهری فرماندار شهریار ضمن پیشنهاد به داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی برای انجام غیرحضوری و مجازی فرآیند ثبت‌نام به منظور جلوگیری از تجمعات، گفت: ستاد انتخابات رصد کاملی بر فضای انتخاباتی، فعالیت‌ها و تبلیغات زودهنگام داوطلبین احتمالی دارد و به قطع با متخلفین برخورد خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار، نورالله طاهری فرماندار شهریار در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار اظهار کرد: موضوع انتخابات طی روزهای آتی از موضوعات روز کشور و شهرستان است که بسیار حایز اهمیت بوده و همکاری تمام مجموعه ادارات شهرستان را می‌طلبد و بنابر مواد قانونی نیز نیاز به همکاری تمامی مجموعه‌ها به ویژه شوراها و شهرداران است.

وی با اشاره به اینکه موضوعات مهم انتخابات بر اساس شعارهای انتخاباتی نظام اسلامی و استواری بر ۴ اصل است، افزود: اصل مشارکت، نیازمند فراهم سازی حضور عموم جامعه است و امیدآفرینی، همکاری و همراهی با مردم از وظایف کارگزاران است.

فرماندار شهریار بیان داشت: از هر موضوع و شاخصه‌ای برای افزایش مشارکت و برگزاری پرشور انتخابات بایستی استفاده کرد و انتخابات‌ها است که انقلاب را بیمه کرده و مشارکت بالا دهان بدخواهان را بسته و چشم طمع دشمن را کور می‌کند.

طاهری با اشاره به اصول سلامت، رقابت و امنیت در انتخابات گفت: مردم باید نسبت به رعایت قانون توسط برگزار کنندگان اطمینان کامل داشته باشند و اینکه از هیچ گروه یا شخصی تاثیر پذیری نداشته باشند که باعث افزایش مشارکت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با متخلفین قانون برخورد خواهد شد، ادامه داد: ستاد انتخابات رصد کاملی بر فضای انتخابات، فعالیت‌ها، جلسات و تبلیغات زودهنگام کاندیداها دارد و ما به دنبال ایجاد رقابتی سالم در فضای انتخاباتی شهرستان هستیم.

فرماندار شهریار با اشاره تامین امنیت کامل شعب انتخابات اضافه کرد: انشالله با کمک تمامی عزیزان اجازه نخواهیم داد که خللی به روند برگزاری انتخابات وارد شود و برآیند ما برگزاری انتخاباتی بی حاشیه در شهرستان است.

طاهری با اشاره به رعایت تمامی دستورالعمل‌ها به ویژه در خصوص آموزش‌های لازم به دست اندرکاران برگزاری انتخابات گفت: بر اساس روزشمار و برنامه‌ریزی انتخابات اقدامات در حال انجام است و برای ۳ شرایط مختلف بر اساس رنگ‌بندی وضعیت‌های هشدار کرونایی( عادی، غیرعادی و حاد) برنامه‌ریزی شده است.

وی ضمن پیشنهاد به داوطلبین انتخابات برای ثبت‌نام غیرحضوری و مجازی انتخابات به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از تجمعات ادامه داد: انشالله با همکاری عمومی انتخاباتی باشکوه و با مشارکت حداکثری را در سال آینده برگزار کنیم.

فرماندار شهریار با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات شهروندان تصریح کرد: به هیچ وجه نبایستی از امکانات ادارات و نهادهای دولتی برای کاندیداهای احتمالی انتخابات استفاده شود و تمامی مسؤولان ما بایستی در این خصوص مراقبت کنند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس