کد خبر: 306867
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

برنامه های متنوع فرهنگی و هنری شهرستان ملارد در هفته دفاع مقدس

در نشست خبری رئیس اداره ارشاد به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برنامه های فرهنگی و هنری شهرستان ملارد تشریح شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد : امیر اسمعیل پور روشن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد گفت : با هدف تکریم و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس و نشر و تعمیق شناخت شهروندان از فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت است و می‌توان جوانان را با شهدا، زندگی و راه آنها آشنا کرد، مهمترین برنامه‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را در هفته دفاع مقدس تشریح کرد: اجرای نمایش " سگک " ، جشنواره تجسمی " زندگی یک شهید به روایت رنگ "  تجسمی و کارگاه خوشنویسی ، پخش فیلم در سالن آمفی تئاتر و اجرای سرود حماسی ، از جلمه برنامه های تدارک دیده شده این اداره می باشد .
رئیس اداره ارشاد در ادامه به برنامه های حوزه ادبی اشاره کرد و افزود : عصر شعر و خاطره گویی دفاع مقدس ، رونمایی از کتب با موضوع ایثار وشهادت ، تجلیل از نویسندگان و مولفین و نشست های نقد و بررسی کتاب از دیگر برنامه های در دست اقدام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد در هفته ی دفاع مقدس میاشد .
امیر اسمعیل پور روشن در پایان خاطرنشان با توجه به وضعیت بیماری کرونا در کشور تمامی برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد .
 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس