کد خبر: 306935
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

توزیع لوازم التحریر توسط مراکز مثبت زندگی در شهرستان ملارد

توزیع لوازم التحریر توسط مراکز مثبت زندگی در شهرستان ملارد

بیش از 200 بسته شامل دفتر، مداد رنگی و ... توسط مراکز مثبت زندگی جهت فرزندان دانش آموز خانواده های حوزه توانبخشی و اجتماعی توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم رئیس این اداره ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت های مراکز مثبت زندگی در خدمت رسانی به جامعه هدف گفت: در سال گذشته نیز اقدامات بسیار موثری در قالب طرح پازل همدلی توسط این اداره و معاونت مشارکتهای مردمی صورت گرفته بود.  
وی در ادامه گفت: با توجه به اهمیت مسئله آموزش فرزندان خانواده های محروم ، در تلاش هستیم تا زمان آغاز سال تحصیلی در هر دوره تعدادی بسته لوازم التحریر با توجه به نیاز مددجویان و بررسی های صورت گرفته توسط مددکاران ستاد و مراکز و از طریق اولویت بندی ارائه دهیم.
مهری سادات شاهچراغی معاون مشارکتهای مردمی نیز ضمن اعلام شماره تماس 65109492  دفتر مشارکتهای مردمی این اداره اعلام کرد: با توجه به تعداد بالای توانخواهان و مددجویان دارای پرونده در حوره های توانبخشی و اجتماعی و همچنین پرونده های مربوط به اورژانس اجتماعی و نیاز مبرم فرزندان این خانواده ها به دریافت لوازم التحریر جهت شروع سال تحصیلی جدید خیرین و مردم گرامی میتوانند جهت ارائه کمک های نقدی و غیرنقدی خود با معاونت مشارکتهای مردمی این اداره به آدرس : ملارد، مارلیک، بلوار سه بانده ، میدان ساعت ، بلوار آرش ، اداره بهزیستی ، معاونت مشارکتهای مردمی ارتباط برقرار نمایند .
 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس