کد خبر: 436162
۰
PNAZAR
نسخه چاپی
تجلیل از دكتر عالی‌زاده، دانشمند شهرقدسی و خانواده شهیدان خان محمدی فلاح

در دویست و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر قدس انجام شد

در ادامه برگزاری سلسله جلسات تجلیل از نخبگان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در شورای اسلامی شهر قدس، عصر دیروز نمایندگان مردم در شورای اسلامی از دکتر عالی‌زاده، دانشمند شهرقدسی و سازنده واکسن کوو ایران برکت و همچنین خانواده معزز شهیدان خانمحمدی فلاح تجلیل کردند.

در دویست و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر قدس انجام شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز وبه نقل از  اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، دویست و چهل و ششمین جلسه پارلمان شهری بعدازظهر روز گذشته به ریاست دکتر ششگل‌نژاد و با حضور تمامی اعضای شورا و شهردار قدس با دستور کار بررسی و تصویب لوایح و پیگیری مصوبات برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه همچون هفته‌های اخیر، آیین تجلیل از نخبگان و مفاخر شهرقدس با حضور دکتر عالی‌زاده، دانشمند شهرقدسی و سازنده واکسن کوو ایران برکت و همچنین خانواده معزز شهیدان خانمحمدی فلاح برگزار شد و با اهدای لوح سپاس از این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

در ادامه جلسه ریاست کمیته امداد شهرستان قدس با حضور در صحن شورای اسلامی، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این سازمان، درخصوص همکاری‌های مشترک مجموعه مدیریت شهری و کمیته امداد جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به مددجویان با نمایندگان مردم به گفت‌وگو پرداخت.

همچنین موضوع پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری شهرداری قدس با ارائه توضیحات توسط مهندس شهلی شهردار، مهندس بذرافشان معاون امور زیربنایی و ترافیک و کریمی مدیر اداره سرمایه گذاری و مشارکت مردمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت