کد خبر: 439043
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

بررسی راهكارهای رفع آسیب‌های اجتماعی و مشكلات مددجویان بهزیستی در جلسه رسمی پارلمان شهری

در ادامه بررسی مسائل و مشکلات حوزه شهری با حضور رؤسای ادارات شهرستان در شورای اسلامی شهر قدس، راهکارهای رفع آسیب‌های اجتماعی و مشکلات مددجویان بهزیستی با حضور خانم فروتن رئیس اداره بهزیستی شهرستان در صحن پارلمان شهری بررسی شد.

بررسی راهكارهای رفع آسیب‌های اجتماعی و مشكلات مددجویان بهزیستی در جلسه رسمی پارلمان شهری

به گزارش اقتصادآینده نیوز وبه نقل از  اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، دویست و پنجاهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس، عصر روز گذشته به ریاست دکتر ششگل‌نژاد و با حضور اعضای شورای اسلامی و شهردار قدس در محل پارلمان شهری برگزار شد.

در ابتدای جلسه همچون روال یکشنبه‌های هر هفته‌، از خانواده معزز شهیدان اینانلو توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی و شهردار قدس تجلیل به عمل آمد.

در این جلسه، رئیس اداره بهزیستی گزارشی از اقدامات این اداره و وضعیت مددجویان بهزیستی ارائه نمود و نمایندگان مردم مطالب و سوالاتی را درخصوص وضعیت آسیب‌های اجتماعی و اقدامات فرهنگی در کاهش این آسیب‌ها، خدمات ارائه شده به مددجویان و همکاری‌های مدیریت شهری و بهزیستی در جهت بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان و مددجویان مطرح کردند.

همچنین چناقچی، لطفی و یحیی‌زاده، اعضای شورای اسلامی در نطق‌های پیش از دستور خود مطالبی را در خصوص موضوعات مختلف حوزه مدیریت شهری در حضور شهردار قدس مطرح کردند.

در ادامه جلسه نیز نمایندگان مردم لوایح ارسالی از سوی شهرداری را با هدف بحث و بررسی و تبادل نظر در جلسه مطرح کردند و به رای گذاشتند.