کد خبر: 438094
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

در بیست و ششمین جلسه شورای معاونین شهرداری قدس مطرح شد؛ ماموریت معاونت خدمات شهری و مناطق سه‌گانه شهرداری برای ساماندهی سد معبر

در بیست و ششمین جلسه شورای معاونین شهرداری قدس که عصر امروز به ریاست مهندس شهلی، شهردار و با حضور معاونین، مدیران مناطق و دیگر مسئولین عضو این شورا برگزار شد، ساماندهی سد معبر مهم‌ترین مسأله مطروحه در این جلسه بود.

 در بیست و ششمین جلسه شورای معاونین شهرداری قدس مطرح شد؛ ماموریت معاونت خدمات شهری و مناطق سه‌گانه شهرداری برای ساماندهی سد معبر

به گزارش  اقتصادآینده نیوز وبه نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، در ابتدا مصوبات جلسات گذشته قرائت شد و اعضا گزارش عملکرد خود را راجع به مصوبات در جلسه ارایه دادند.

شهردار قدس کماکان جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز را به عنوان مهمترین اولويت در دستور کار مدیران مناطق سه‌گانه قرار داد و بر مسائلی از قبیل حفظ انضباط اداری پرسنل تکریم ارباب رجوع تسریع در روند صدور جواز در چهارچوب قانون، و تلاش برای کسب درآمد در راستای تحقق بودجه تاکید کرد. 

بنابراین گزارش، مهندس شهلی ضمن اشاره به انضباط شهری ارتقای نظم در تردد و عبور و مرور و رعایت حقوق شهروندی، معاونت خدمات شهری و مدیران مناطق را ساماندهی و جمع آوری سد معبر مکلف کرد.

در ادامه، شهردار قدس به برگزاری میزهای خدمت و جلسات پرسش و پاسخ در مساجد در محلات اشاره کرد و گفت برای حل مشکلات و ارایه خدمات مطلوب نباید منتظر بمانیم و باید بین مردم برویم و مطالباتشان را احصا و در جهت رفع مشکلات کوشا باشیم.

شهردار قدس با اشاره به حضور رییس اداره پست در صحن شورای اسلامی و پیگیری نمایندگان مردم در شورای اسلامی، حوزه های مربوط را به همکاری با اداره پست در جهت ساماندهی پلاک ها و کد پستی کوچه ها و معابر مکلف کرد.

مهندس شهلی همچنان رسیدگی به نیازهای گلخانه های شهرداری را جزو امورات مهم دانست و گفت احداث و بهره‌برداری از گلخانه موجب صرفه‌جویی بسیاری در هزینه های کاشت گل در سطح شهر داشته است.