کد خبر: 254850
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پیام مجموعه مدیریت شهری شهرقدس به مناسبت هفته بسیج شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قدس به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج پیامی را منتشر نمودند.

مسئولین مدیریت شهری قدس به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج پیامی را منتشر نمودند

 پیام مجموعه مدیریت شهری شهرقدس به مناسبت هفته بسیج شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قدس به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج پیامی را منتشر نمودند.

به گزارش اقتصادآینده وبه نقل از  اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مسئولین مدیریت شهری قدس به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج پیامی را منتشر نمودند که متن پیام به شرح زیر است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم  
 
بسیج، شجره طیبه و یادگار مکتب حضرت امام خمینی(ره) و به عنوان مردمی ترین نیروی نظامی، جهادی و انقلابی پس از گذشت چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، نه تنها در دوران دفاع مقدس بلکه همواره در تمامی خطوط مقدم نظام اسلامی ثابت قدم و استوار بوده است. براستی که بنا به فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی؛ بسیج لشکر مخلص خداست. 

خدمات ارزنده این نهاد در تربیت اسلامی فرزندان این سرزمین، تقویت روحیه انقلابی در جامعه، انجام فعالیت‌های جهادی در راستای عمران و آبادانی مناطق محروم کشور و برقراری امنیت در جامعه، بر مردم قدرشناس پوشیده نبوده و همگان قدردان خدمات مخلصانه این نیروی انقلابی هستند. 

اینجانبان هفته بسیج را تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی توفیقات روزافزون برای بسیجیان دلاور و انقلابی و تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی در ضل توجهات حضرت ولی عصر(ارواحنافداه) و نایب برحق ایشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظلّه العالی) را از ایزد منان خواستاریم.