کد خبر: 254852
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

مهندس مختاری در هفتادوسومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس: شهرداری قدس در بحران كرونا با تمام توان در كنار مردم است

شهردار قدس با بیان اینکه در ۹ ماه گذشته سازمان های آتش نشانی، فرهنگی و آرامستان شهرداری مستقیماً درگیر پاندمی کرونا بودند، گفت: تا زمانی که نیاز به حضور و اقدام مجموعه مدیریت شهری باشد، این مجموعه با تمام قوا و در چارچوب تصمیمات ستاد مقابله با کرونای شهرستان در کنار مردم خواهد بود.

 مهندس مختاری در هفتادوسومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس: شهرداری قدس در بحران كرونا با تمام توان در كنار مردم است

به گزارش اقتصادآینده وبه نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، هفتادوسومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار، رئیس شورای شهر، رئیس شبکه بهداشت، جانشین فرمانده  نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان و دیگر مسئولین شهرستان در محل مصلی شهرستان برگزار گردید. 

در این نشست، مهندس مسعود مختاری، شهردار قدس پس از تبریک هفته کتابخوانی به اقدامات ۹ماهه مجموعه شورای اسلامی و شهرداری قدس در بحران شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: ۳ سازمان شهرداری به صورت مستقیم درگیر بحران کرونا بوده اند؛ سازمان آتش‌نشانی با امکانات و تجهیزات کامل اقدام به ضدعفونی اماکن عمومی، مراکز درمانی و اداری و نقاط پرجمعیت نموده است. سازمان فرهنگی و اجتماعی نیز در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان اقدامات گسترده‌ای در سطح شهر مانند چاپ بنر و بروشور و اطلاع رسانی در فضای مجازی انجام داده و همکاری خوبی با مرکز بهداشت شهرستان داشته است. 

وی در ادامه به اقدامات سازمان آرامستان بهشت فاطمه همانند تعیین قطعات مجزا برای متوفیان کرونا و تدفین جانباختگان با روش های نوین، استاندارد و مورد تایید مرکز بهداشت اشاره کرد و بیان داشت: یکی دیگر از سازمانها ،سازمان آرامستان هابود که از زمان شییوع ویروس کرونا در کنارمردم بود وبرای همراهی بامردم وکم شدن دغدغه های خانواده متوفیان کرونایی هزینه ها را کاهش داده است .مختاری تاکید کرد:قطعاً تا زمانی که نیاز به حضور و اقدام مجموعه مدیریت شهری باشد، این مجموعه با تمام قوا و در چارچوب تصمیمات ستاد مقابله با کرونای شهرستان در کنار مردم خواهد بود. 

شهردار قدس  ضمن اشاره به کاهش برگزاری جلسات و گردهمایی های غیرضروری در راستای مصوبات ستاد کرونا، اظهار امیدواری کرد که با همکاری خوب دستگاه های اجرایی و همراهی مردم از این بحران با کمترین خسارت عبور نماییم.

مختاری در پایان تاکید کرد،درحال حاضر روح نامیدی حتی بیش  از بیماری کرونا ومشکلات اقتصادی مردم را اذیت می کند واگر امید از کسی گرفته شود قطعا راه های موفقیت به روی او بسته خواهد شد.