کد خبر: 255378
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پیام تبریک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس به مناسبت هفته بسیج

غلامرضا آبکاربا صدور پیامی، چهل و یکمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) را گرامی داشت.

پیام تبریک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس به مناسبت هفته بسیج

به گزارش اقتصادآینده وبه نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس، در متن پیام غلامرضا آبکار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، یادآور خاطره پرشکوه مجاهداتی است که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و شجاعت و رشادت را ترسیم کرده است.

بسیج نماد مقاومت ، سازندگی و جهاد در راه خدا برای اعتلای اسلام است و در طول 40ساله گذشته عمر انقلاب یکی از نهادهای متمرکز که توانست نقش خویش را در شکل گیری ، تداوم ، استمرار و اقتدار ایران  بخوبی ایفاء کند بسیج  است.

نیروی مردمی بسیج در طول دوران انقلاب اسلامی در برهه های حساس، خوش درخشیده و همواره در راستای صیانت از کیان انقلاب و نظام اسلامی، نقش تاثیرگذاری ایفا کرده است.

بدون شک بسیج این لشگر مخلص خدا که در دوران جنگ تحمیلی جانانه از کیان و ناموس این مرز و بوم دفاع کرد و در دوران سازندگی بعد از جنگ نیز خاصانه خدمت می کرد، اکنون نیز در دوره جنگ نرم و نبرد اقتصادی به عنوان یک الگوی کارآمد اسلامی این توانمندی را دارد که علاوه بر تداوم اقدامات سازندگی، پرچمدار تقویت استحکام درونی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

اینجانب از طرف خود و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان قدس هفته بسیج و سالروز تاسیس بسیج مستضعفین  را خدمت همه  بسیجیان و عموم مردم تبریک عرض می نمایم  و از خداوند منان توفیق بیشتر همه بسیجیان که در راه تحقق آرمان‌ها و مطالبات ملت شریف ایران قدم بر‌می‌دارند، آرزومندم.