کد خبر: 307930
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران: زبده‌یابی و زبده‌پروری از مهم‌ترین نقش‌های انجمن اسلامی دانش‌آموزی است

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس گفت: زبده‌یابی و زبده‌پروری از مهمترین نقش‌های انجمن اسلامی دانش‌آموزی است.

 مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران: زبده‌یابی و زبده‌پروری از مهم‌ترین نقش‌های انجمن اسلامی دانش‌آموزی است

به گزارش اقتصادآینده نیوز وبه نقل از  اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، یعقوبی‌نسب، مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس گفت: از مهم‌ترین نقش‌های انجمن اسلامی زبده‌یابی و زبده‌پروری در فضای دانش‌آموزی است. در متوسطه اول نیروسازی و متوسطه دوم جریان‌سازی انجام می‌شود که مدیران آینده کشور در این فضاها ساخته می‌شوند.

وی افزود: با مصوبه‌های جدید مقرر شد که انجمن اسلامی در چند شهرستان استان تهران دفتر مستقل داشته باشد.

یعقوبی‌نسب اظهار داشت: با توجه به اینکه نهاد ما یک نهاد مردمی است و بودجه‌ دولتی ندارد برای استقرار جدا از آموزش و پرورش نیازمند اختصاص زمین از سوی شورا و شهرداری هستیم.

وی ادامه داد: البته احداث ساختمان پروسه زمانبری است و ما برای استقرار موقت نیازمند یک فضای آموزشی با حداقل چند اتاق هستیم.

یعقوبی‌نسب عنوان کرد: در حال حاضر در فضاهای فرهنگی دانش‌آموزی قدس، ۱۵۰ دانش‌آموز نخبه در لایه اصلی انجمن در حال فعالیت هستند که استقرار مجموعه انجمن در شهرقدس پتانسیل شهر را افزایش می‌دهد.